17.Desember {GiveAway} Dagens Kalendergave

17  brownie set kt   julekalender bloggen

Velkommen til ToneroseDesign ♥ Dagens lille kalendergave er sponset av flotte Kaketoppen og er et herlig brownie-dekoreringsett!! Settet innholder kobler til standar tipp, Rund tip #5, Star tip #21, Leaf tipp #352, Drop flower tip #2D, 6 stk engans sprøyteposer og 1 stk mønsterplate. Mye moro! ♥ Om du vil handle hos Kaketoppen får du 5% rabatt om du oppgir kode ToneroseDesign. De har også fri frakt på alle bestillinger over 500,- nå før jul!

Det eneste du trenger gjøre for å være med i trekningen av dagens kalendergave er å legge igjen en kommentar på dette innlegget. Husk å skrive mailadressen din – slik at jeg kan kontakte deg når DU vinner! ♥ ALLE kan delta, jeg bruker www.random.org til å trekke ut vinneren. Om du vil like meg på facebookblir jeg veldig veldig glad! ♥ Gaven sender jeg i posten, vinneren trekkes i morgen kveld.

Kjempekoselig at du tok deg tid til å titte innom bloggen i dag – jeg håper du får en VAKKER dag!

Stor klem,

tonerose underskrift

51 Comments

  • Synnøv on December 18, 2012

    Så fantastisk blogg du har!! Fant den ikke før idag, og vil gjerne være med på trekninga <3
    klem

  • Ludmila on December 18, 2012

    jeg er med 🙂

  • Carina on December 17, 2012

    Dette hadde vært kjekt å ha:-)

  • Louise on December 17, 2012

    Blir med idag også:)

  • Lise Jerstad on December 17, 2012

    🙂

  • Maria on December 17, 2012
  • Solveig on December 17, 2012

    Eg er med! 🙂 -Solveig

  • Signe Helene on December 17, 2012

    Dette hadde vært kjekt å hatt på kjøkkenet 🙂

  • Jea on December 17, 2012

    Jeg vil, jeg vil 😀

  • heidi sinnes on December 17, 2012

    Åh så fin gave, Er med =)

  • Kristina on December 17, 2012

    Skulle gjerne hatt, elsker å bake 😀

  • Anna on December 17, 2012

    Det er klart jeg vil være med i trekningen! 🙂

  • Tone on December 17, 2012

    Jeg prøver igjen :=)

  • Linda Strømsnes on December 17, 2012

    Hiver meg med igjen eg også):)

  • Line on December 17, 2012

    jeg prøver lykken igjen 🙂 God jul!

  • Ella on December 17, 2012

    Jeg vil gjerne være med! ♥

  • Trine on December 17, 2012

    Hei,
    høres ut som en fin 17. desember gave;)

    Og; Når kommer boka til Elisabeth ut??

    Klem
    Trine

  • anette on December 17, 2012

    jaja jeg er med :)!!

    klemmer!

  • Agathe on December 17, 2012

    Superfine ! 🙂 Jeg er gjerne med i dag også 🙂
    Ønsker deg en fantastisk fin dag !! <3

  • Alexandra on December 17, 2012

    Jeg er med 😉

  • Solfrid Sjøvoll on December 17, 2012

    Jeg prøver lykken!!

  • Bente on December 17, 2012

    Prøver vinnerlykken igjen:)

  • maylen on December 17, 2012

    Prøver igjen 😉

  • Lisbeth on December 17, 2012

    Jeg vil være med i trekningen!

  • Anne Mari on December 17, 2012

    Jeg prøver lykken! ha en flott dag!

  • Viktoria MaS on December 17, 2012

    Jeg er med :]

  • vibecke on December 17, 2012

    Så kjekke gaver 🙂

  • Marianne on December 17, 2012

    God jul Tone 🙂

  • vigdis Lindhjem on December 17, 2012

    Åhh ja takk vil gjerne vinne! Du lager så fine kaker og ” temabordene” dine er bare til å bli ” matt” av! Helt nydelig! God jul til deg og dine! 🙂

  • Linda on December 17, 2012

    Herlig sett. Siden Brownis er favoritten til både meg og lillegutt må jeg bare melde meg på i dag. Så nydelig ett års kake under her. Du er SÅ flink. Ha en super mandag

  • Veronica on December 17, 2012

    Hååååper jeg vinner;)

  • Viola Endresen on December 17, 2012

    Hei! Fantastiske kaker du lager! Håper jeg en dag får gleden av å ha ei av dine kunstverk i hus 🙂
    Ha en fin dag 🙂
    Hilsen Viola

  • Sigrunn on December 17, 2012

    Det så skikkelig stilig ut:) jeg er med! Ha en fin start på uken:)

  • Carina Lycke on December 17, 2012

    jeg er med 🙂

  • Linda on December 17, 2012

    Jaaa, vil gjerne vinne disse 🙂

    Klem Linda

  • Linda on December 17, 2012

    Krysser fingrene! 🙂

    Klem Linda

  • Rebekka on December 17, 2012

    😀 ja takk gjerne

  • Natazha on December 17, 2012

    Jeg prøver lykken 🙂

  • Kristin on December 17, 2012

    Jeg vil gjerne være med på trekning!

  • Lill gulbrandsen on December 17, 2012

    Prøver igjen <3

  • Malene on December 17, 2012
  • Therese Aa on December 17, 2012

    Brownies er det beste jeg vet! Håper jeg vinner 🙂
    Therese Aalborg

  • Irene Overå on December 17, 2012

    KJEMPEFIN premie også denne dagen Tone! =)

  • Linn Marie Hansen on December 17, 2012

    Prøver fortsatt lykken 🙂 hilsen Linn, Sarpsborg

  • Stine :) on December 17, 2012

    jeg er med !:) ha en fin dag !:)

  • ErinBD on December 17, 2012

    brownies er godt, hadde vært supert å vinne dette settet 🙂

  • Lene Hansen on December 17, 2012

    Jeg er med i dag også 🙂 leha73@online.no

  • Cecilie W:-) on December 17, 2012

    Hadde passet fint før 2 bursdager i januar ❤

  • Marit on December 17, 2012

    Håper på litt vinnerlykke i dag:)
    Ha en fin dag 🙂

  • Tine on December 17, 2012

    Jeg er med 🙂

  • Tone on December 17, 2012

    Det såg spennende ut:) hiver meg på igjen:) ha en fin førjulsuke:) hilsen tone

Leave a Reply

slot
toto
toto
toto
toto
slot
toto
toto
toto
slot
toto
slot
toto
slot
slot qris
situs toto
toto togel
slot pulsa
situs togel
situs toto
situs 5k
situs gacor
situs toto
situs toto
slot777
deposit 5000
slot 5k
toto togel
Kembangtoto
slot qris
situs toto
slot gacor qris
slot deposit 5000
toto togel
slot qris
situs togel
slot qris
situs toto
situs togel
deposit 5000
link slot gacor
slot 5000
Situs toto
situs toto
situs toto
situs 5000
situs toto
https://collegiogeometri.mb.it/
toto
slot 5k
https://sba.org.sc/service/
toto
toto
toto
toto
toto
toto slot
toto
toto
toto
slot
slot
toto
toto
toto
situs togel
slot online
toto slot